24/04

Jag fick en jätteleverans idag. Drygt ett ton fisk trycktes in i kylen och jag har stått och packat om iaf hälften själv i eftermiddag. (Två pallar á två Frida höga). Min rygg kommer säkert känna av det imorgon men jag kände mig riktigt stark och det gick faktiskt bra :) Däremot luktar jag inte hallonbåtar efter en dusch av fiskgegg(heter det så?) Fick en hel del vettigt gjort iaf och det ordnade sig också med lönen så det känns bra.

Är egentligen rätt trött just nu, men jag kan inte riktigt gå isäng.. för imorgon ska jag & Annica på Ikea! :) Det ska bli så kul! Extra roligt blir det ju när man inte planerar utan kommer på något bara sådär. Allting klaffade sen och vi åker imorgon vid halv åtta. Jag ska strax sätta mig och klicka mig igenom deras hemsida så man har lite koll. Sen ska jag fixa med lite färdgott och skynda mig att sova lite också :)

- - -

Idag fick jag äntligen mitt lönebesked! Egentligen såg det rätt bra ut med tanke på att jag varit sjukskriven två veckor av fyra. Men det stämde inte denna månad heller och jag blir lite irriterad över det. Eller ganska mycket egentligen. Sitter nu och väntar på att de ska ringa upp mig så att det kan rättas till så fort som möjligt. Hade ju tänkt fixa klart lägenheten innan inflyttningsfesten och den närmar sig ju faktiskt.

Nåja..
Jag kunde sova rätt länge imorse och det kändes så himla skönt! Hörde inte ens telefonen när min lillasyster ringde. Just nu har jag en sån där drömperiod igen och emellanåt är det rätt underhållande :) Fast nätterna skulle nog bli mindre röriga utan dem! Solen skiner iaf idag och det är jättehärligt ute! Jag var faktiskt ut en sväng i t-shirt på förmiddagen. Bara för att.

Imorgon är jag ledig! Handla står rätt högt upp på listan ;) I övrigt tänkte jag göra som i helgen.. bara njuta av ledigheten. På torsdag sen fyller min lilla bror 16 år! Jag tycker inte alls att han är så gammal. Inte än. Jag ska iaf åka hem tillsammans med Örsbäckarna då och äta lite middag och umgås en stund. Sen är det fredag :)

Uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan att mena allt man säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback