25/04

Jag satt uppe och klickade runt på Ikeas hemsida tills klockan närmade sig två inatt och imorse vaknade jag ändå före väckarklockan. Ivrig att ge mig iväg :) I ungefär, eller ganska exakt fem timmar gick vi inne på Ikea. (Och då bara på just Ikea!) Emellanåt höll vårt humör på ta slut, men restaurangen på mitten räddade oss och vi fick ny energi att förbruka på mera shopping. Dagen har vart jättekul och vi har synkat i samma sega takt varuhuset igenom. Jag kunde hålla min budget och det kändes jättebra! :) Har fått så mycket bra saker för pengarna idag! Visst saknas det fortfarande en del saker.. som ett köksbord tex. men jag kunde inte hitta något jag ville ha och då får det lika gärna vänta. Hemma i Umeå var vi igen strax efter 19 och efter det har min far och lillebror vart här och hjälpt till med lite allt möjligt. Bilderna här nere har usel kvalité, men de får duga tills vidare. Ska fixa bättre nån annan dag.

  

1. Köket. Nya stolar, lampa och persienn.
2. Vardagsrum. Ny tvbänk. I övrigt bara nygamla saker på plats!
3. Min nya fina duschvägg :)

Nu ska jag pyssla lite till innan det är dax att sova! Lite skräp ska bort, databordet ska tillbaka på rätt plats. Lite nytt porslin måste diskas och lite annat småfix finns säkert också att göra :)

Lär dig livets stora gåta, älska, glömma och förlåta. 

Kommentarer
Postat av: Danstanten

När jag klickar på bilderna så kommer bara övre vänstra hörnet med i popupfönstret :( men det ser ut att vara fina grejer!!!

Postat av: Hanna

Det går inte att sw bilderna i helbild...

2007-04-26 @ 10:17:36
Postat av: Linnea


Det är verklige supersnyggt. Stolarna ser så lyxiga ut, nu skulle du bara ha haft ett matchande bord till! Nu ska jag ta och äta lite frukost. Hör sen baby! Puss

2007-04-26 @ 10:34:37
URL: http://linneaosd.blogg.se
Postat av: Ida

Åhh, jag trodde det bara var för mig det inte gick att kika på bilderna! Har märkt det på fler bloggar också. Mysko!

Men jag håller med om att det ser fint ut :) Blir spännande på inflyttningsfesten att få se allt :D

2007-04-26 @ 15:49:27
URL: http://ididoodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback