27/04

Ibland tror jag att jag har ett sjätte sinne och det är otäckt. Igår gick jag och funderade på min gamla bils reg-nummer. Jag hade inte mer än kommit på det så dyker min gamla bil upp efter kanske tio sekunder! Och häromdagen tänkte jag att det vore kul att träffa en person som jag inte sett på många år.. och vem dyker upp på Maxi idag? Bara sådär.

Egentligen borde jag vara stressad nu. Och visst är jag lite stressad och prioriterar helt fel gör jag också. Har handlat, dammsugat och skriver nu blogg istället för att göra mig klar för kvällen! ;) Men jag är rätt säker på vad det blir för kläder ikväll så jag tror jag ska hinna! Sen är det bara en dusch och lite mat som saknas. För er som inte lagt det på minnet så är det dansmara i Skelleftehamn i helgen. (Och gissa om inte Barbados är i stan just i helgen!) Det är inte bestämt om det blir att åka båda kvällarna, det återstår att se. Min kropp är rätt mörbultad efter veckans laxannons, men visst vore det rätt kul med en hel mara :) Blir det inte så kan det tänkas att jag åker till Tessan imorgon.

Många skulle vara fega om de hade mod till det.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag såg Barbados buss på stan idag :)

Postat av: Danstanten

Det skulle vara jättekul om du dyker upp imorgon. Dagen är just nu helt oplanerad för min del eftersom Zsandors matte är sjuk (fick mejl om det nyss). Ha så jättekul ikväll. Jag känner redan av dansabstinensen....

2007-04-27 @ 20:16:26
URL: http://danstanten.blogg.se
Postat av: Skogstrollet

Fast jag tycker ju tvärtemot Tessan, jag tycker att du ska åka upp och dansa;-)

2007-04-28 @ 11:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback