29/04

I helgen var det dax för Rotanmaran i Skelleftehamn. Jag åkte upp tillsammans med Tommy och två av hans kompisar. Den första kvällen spelade Blender och Zlips, två kanonband. Men jag måste ändå få tycka att Zlips nya reportear är betydligt sämre än tidigare och att Blenders reportear blivit lite tjatad trots att det tillkommit ett gäng nya låtar. Det spelade dock inte särskilt stor roll för jag hade en jättetrevlig kväll och träffade gott om trevligt och duktigt dansfolk. På vägen hem var det precis som vanligt, jag var slutkörd och somnade innan vi ens hunnit halvvägs. Solen var på väg upp innan vi var hemma och jag störtade isäng och somnade på tre röda.

Jag hann sova sisådär tre timmar innan jag vaknade av mig själv. Men jag somnade såklart om och tog igen mig att par timmar innan jag sedan bestämde mig för att åka ned på stan. Där provade jag lite kläder och köpte även en gardin till sovrummet. Kände mig faktiskt inte så peppad på ännu en danskväll under dagen igår och så brukar jag aldrig känna. Men jag var rätt mör sedan fredagen och min kropp var full av hemska hormoner. Som tur var åkte jag iväg och fick ännu en trevlig danskväll. Blender spelade denna kväll tillsammans med Shake och det bandet slåss om förstaplatsen på min topplistan nu. Jag dansade inte lika mycket denna kväll, men fick mer tid till att surra med folk som man annars inte träffar så mycket. Vi åkte hem en halvtimme innan slutet och denna natt var jag artig och kunde hålla mig vaken hela vägen hem.

Idag blev det frukost på NK, för det gapade väldigt tomt i mitt kylskåp. Linnea och Olle var i stan så vi fick trevligt sällskap. Handlade lite på Maxi och åkte sedan hem och sov ett par timmar. Diskat undan och ätit har jag också hunnit med och nu är det dax att jaga lite aktivitet för kvällen :) Imorgon är det 12-18 som gäller på jobbet och sen är jag ledig igen på tisdag.

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Kul med en rapport så att man i alla fall vet lite om vad som händer när man själv sitter hemma med stormagen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback