01/08

Jag har haft en jättebra ledig dag idag. Fick en lång sovmorgon hos T utan katter som jamade och bökade och sen hittade jag nästan allt jag tänkt på stan. Vi åt pizza innan Tommy sedan åkte mot Övik. Hela dagen har vart bra men ikväll har det bara brustit.. Totalt! Har spacklat på nytt smink, familyn kommer snart på besök. Hanna är också på väg. Jag har ont baki ryggen och troligen har jag urinvägsinfektion som kanske nått njurarna pga av min nonchalans. Jag är allmänt kvinnlig och grinig och känner mig som världens mesigaste människa! Men det är en sån kväll idag och det måste få vara det. Det går ju över.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det känns bättre nu gumman! Men visst måste det få vara ok att bara vara ledsen och ynklig ibland...Stor kram på dig!

2007-08-01 @ 23:13:00
Postat av: Linnea


Jag vet precis hur det känns, när allting bara brister. Men samtidigt behöver man sådana dagar för att få ny kraft och inspiration. Hoppas du mår bättre idag, och att vi hörs ikväll! Pussar till mitt gull

Postat av: Jonas Frank

Här är du ja.
Hälsa din syster från mig

2007-08-02 @ 17:51:31
URL: http://www.jonasfrank.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback