02/08

Idag fyller mormor år och jag har faktiskt glömt att ringa. Jag brukar sällan glömma sånt, men får komma ihåg att göra det imorgon istället! Och veterinären är för övrigt omöjlig att få tag i. Idag så tog jag mig faktiskt iväg till en läkare efter jobbet och det var som alla försökt säga mig, en urinvägsinfektion som klättrat mot njurarna. Jag har aldrig haft det tidigare men har heller inte haft andra symptom än ont i ryggen. Men nu har jag iaf fått pencilin och ska snart bli kvitt det onda. Kanske kan jag snart röra mig mer graciöst än ett kylskåp igen! Ikväll är mitt humör mycket bättre. Jag förstår inte vad som tog åt mig igår! Ikväll hade jag önskat att hitta på något men somnade i soffan när tvn inte visade ett smack av intresse. Och nu är det kanske lite för sent att dra igång nånting, så jag återvänder nog till soffan.. Citykalaset imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback