05/08

Det här blir en helg till historien, för något liknande blir det nog aldrig att göra om. Trots det är jag mer än nöjd med helgen och har verkligen haft roligt! :) Det börjades i fredags efter jobbet. Jag, Nisse och Tommy grillade här hos mig och tog sedan bussen ned på (Rix-FM) Citykalaset. Där vimmlade det av folk och massor av kända ansikten! Jag anlände hem med sista nattbussen strax före tre, vilket innebar ungefär 2½ timmes sömn innan jobbet. Tio timmar arbete efter det vilket kändes. Sedan raka spåret hem. Förresten så ligger min cykel på järnvägen vid Maxi och jag kommer inte åt den pga av taggtråden. Det kom lite folk hit sen och det blev en andra dag på Citykalaset igår. Det fanns inte riktigt lika gott om känt folk men vi strosade på och besökte även Invito en sväng innan hemfärd. Vi var hemma vid ett denna natten och det var nog tur. 3½ timmes sömn och på det åtta timmar arbete idag. Sammanfattning: 6 timmars sömn på två dygn! Jag är knäckt idag! Däremot har vi haft skitkul på jobbet. Flamsigt och tramsigt, men roligt. Nu har jag fått sova några timmar efter jobbet och vart iväg på Frasses och ätit middag med Annica. Men inte blir det mycket mer aktivitet idag, jag tänker knyta mig strax!

I veckan är det Nolia och jag vill verkligen åka. Vet bara inte riktigt när jag ska hinna med det. Imorgon efter jobbet ska jag röja. Jag har hela min garderob på golvet efter mina klädvalsbekymmer och sen är det tvättid som gäller. På tisdag ska jag ut till Brån och leka med David och dessutom väntas sommarvärme på just tisdag när jag är ledig! Onsdag vill jag nog dansa på kvällen så förhoppningsvis kan jag byta pass med Magdalena! Sen hoppas jag att lillebror till David tänker titta ut i veckan så vi får träffa honom snart :) Helgen är hittills, vad jag vet, oplanerad.

Nu är det dax att knoppa! Natti natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du orkar! Men, men, är väl bara å inse att man inte är en ungdom längre! Ska iaf bli kul att se dig på tisdag. Hoppas som sagt att du håller dig vaken bara ;-)
Kram H
Ps. Håll tummarna att det blir bebis imorgon så M får vara ledig två v till :-)

2007-08-05 @ 22:46:59
Postat av: Tessan (Pepsis matte)

Om du går på Nolia måste du titta förbi Örjan i montern. *kram*

Postat av: Skogstrollet

Åh, jag vill också åka på dans! Men jag börjar jobba idag, och jag tror int att dans första veckan på jobbet är en hit. Kommer vara slut nog ändå...:-)

2007-08-06 @ 08:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback