08/08

Igår fick jag träffa en alldeles färsk liten kille! Davids lillebror. Dom påstår att han var en liten brottare men jag tycker han var liten ändå. Och så söt! Jag skulle kunna se på de små i evigheter! Efter en kort visit på BB åkte jag och Annica på Nolia. Där fanns egentligen väldigt lite som föll mig i smaken, sådana ställen är för stora för att jag egentligen skall engagera mig tillräckligt. Jag köpte mig en rosa, mysig prinsesskudde och lite nybakt bröd. Thats it. Åkte sedan till T och somnade på soffan, vaknade till och konstaterade att det var "lite stressigt i drömmen" ;). På kvällen åkte vi bil och såg för mig nya byar och lite natur.

Har idag fått tag i min cykel. Den som någon med för lite att göra, under helgen kastade ned på spåret bakom Maxi. Den var inte hel och jag fick inte med den hem så pappa måste hjälpa mig med en del fix! Åkte hem tidigare från jobbet idag, mår bättre igen men halvskumt. Tror det är av pencilinet jag äter. Det är ju dans ikväll och jag vill ju faktiskt åka. Men jag måste väl känna efter hur jag mår först och kanske inse mina begränsningar när njurarna fortfarande gör lite ont.

Min lillasyster har nu fått jobb här uppe och kommer hem igen om en månad! Det känns så skönt att få hem henne :) Nu håller vi bara tummarna att Jonas får något jobb snart och att det löser sig med lägenhet!

Kommentarer
Postat av: Hanna

har tappat länken till Helenas sida, hjälp mig?

2007-08-09 @ 09:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback