09/08

Jag fick en ny läkartid idag och de tog även nya prover. Enligt dem har infektionen läkt och jag kan därmed sluta med pencilinkuren nu. Däremot det onda baki ryggen är sviter av infektionen och jag skulle "ge det några veckor"... :/ Det är skönt att veta att man är frisk igen, men samtidigt lite frustrerande då det fortfarande är ont. Har även vart i kontakt med försäkringsbolaget om min cykel. Det är en väldig massa saker de ska ha reda på och det känns faktiskt drygt att dra igång med det. Jag var upp i förrådet idag och hämtade min mormors väldigt gammal Husqvarna-cykel! Ska ut och se om den går cykla på. Ikväll blir det bara lugnt, ska se till att packa lite så vi kan ge oss iväg mot Övik imorgon när vi slutat jobba. Känns skönt att komma iväg några dagar och helgens projekt är för mig ett par liter blåbär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback