14/07

Jag har verkligen en svacka vad gäller jobb. Det finns alldeles för lite energi för att jag ska kunna prestera vad jag i övrigt tycker att jag iaf brukar göra. Vet att det kommer gå över och egentligen trivs jag ju fint med alla er som är där och som jobbar runt om mig! Men visst, jag funderar ibland på vad som är tänkt i framtiden? Jag hade inte i planerna att vara fiskbrutta hela livet men är heller inte alls sugen på några studier.

Sitter hemma hos Tommy och väntar på att han ska sluta nu. Har tänkt bada lite och kanske se en film eller någonting innan han kommer hem. Imorgon ska jag åka till Helena och umgås med henne och barnen på eftermiddagen. Det ska bli riktigt mysigt. Missar morgondagens dans också, men har tänkt försöka ta mig iväg nästa vecka (om jag får byta pass). Har försökt vila upp mina dansnerver de senaste veckorna. Nu känns det som att det är dags snart igen och till veckan spelar väl Blender? Baggböles näst sista? Sen om bara några veckor är det dax för höstens första mara! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback