17/08

Mina katter äter avocado! Ja, inte förvånar det mig kanske direkt. Men jag skulle inte alls ha bekymmer att få mina katter till vegetarianer.. de är förtjust i det mesta bland frukt och grönt. Och jag får äta allt mindre, tråkigt. Har precis vart iväg och handlat tillsammans med Lena, är nu hemma och ska slänga in varorna innan jag kilar över för lite film. Har verkligen inte fredag idag så jag hade inte ens funderat på någon aktivitet för kvällen, tur att vi var två. Imorgon är det jobb som gäller och på kvällen är det kräftskiva med Ida, Annika och Johanna med respektive. Det ska bli kul att umgås med de tjejerna igen och jag tror på en hellyckad kväll. Nu ska jag fortsätta jobba med min alldeles för hårda avocado och sedan ska jag kila vidare! Förresten, dansfolk.. Jag fick ledigt nästa onsdag, så nu ska jag ta vara på de två sista sommardanserna :) Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Skogstrollet

Tack för igår! Mkt trevligt, det måste vi göra om!

2007-08-18 @ 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback