20/08

Jag är så less på mina katter idag! De höll mig vaken hela natten, vilket resulterade i att jag även höll T vaken. Och väckarklockan hörde jag aldrig men slog tydligen av den så imorse blev det försovning för oss båda. Ibland vill jag verkligen bara ha ett kattfritt liv! Men klarar jag skilja mig från flickorna?

Egentligen är jag inte på så dåligt humör som jag kanske verkar i stycket ovan. Det har vart en helt ok dag på jobbet och tanken på att äntligen vara ledig en dag känns helt otroligt skönt!

För övrigt var det en kanonbra kräftskiva hos Annika i lördags. En mycket lyckad kväll! Bilder kommer.

Vecka 34
(6-15)
Ti (Ledig) Se på lägenhet åt lillasyster. Tvätta.
On (6-14) Dans Baggböle
To (10-18)
Fr (6-15) Åka till Moliden
(Ledig) Moliden. Dans Hanssons?
(Ledig) Åka hem igen

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag kanske ska få dansa i Gräsmyr på fredag.. är det okej om du åker med oss ner efter dansen istället för åka buss ner på eftermiddagen (om du är på dansen - eller åker ner tidigt på lördag med buss)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback