24/08

Lönen har kommit! Äntligen! Sista veckan har jag verkligen levt på sista kronan.. Eller på Hannas sista kronor ;) Jag började iaf månaden med att inhandla blommor eftersom vi har två supererbjudanden på jobbet. Jag har inte fixat plats åt allihopa och inte krukor heller för den delen, men det ser ut att bli riktigt snyggt :) Hoppas pappa kan komma snart och fixa upp mina lackhyllor också så är allting snart färdigt.
(Bättre sent än aldrig..)

Följde familjen för att köpa en säng åt lillebror och kikade in på lite butiker i stan. Träffade en bekant jag jobbat med en gång för många år sedan. Berättade att jag sökt ett jobb där.. Hon var borta några minuter och vips var jag sedan välkommen in att prata med butikschefennågon dag framöver. Lite spännande minsann.

Tommy har åkt till fjällen och den tidigare självständiga Frida som starkt har klarat sig själv i så många månader fick en släng av sin tidigare personlighet igårkväll. Mina planer har verkligen svävat hela dagen och jag har gett otydliga besked till massor med folk. Men slutligen, för en timme sen ungefär, bestämde jag mig för att ringa upp Torbjörn. Jag tackade för erbjudandet om skjuts och följer med till Gräsmyr ikväll. Sedan ringde jag upp Tessan och ändrade mina planer, igen. Så från Gräsmyr åker jag såsom tidigare var planerat till Moliden. Där stannar jag sedan till söndag.

Det är dax att börja packa grejor, laga lite middag och göra mig klar för dans nu! Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback