26/08

Helgen susade förbi med en väldig fart! Tyvärr känns det som att den gick alldeles alldeles för fort. Men tiden går ju fort när man har roligt! Som jag skrev i fredags hade jag en väldig beslutsångest om dansen i Gräsmyr, men kvällen blev mycket bra och än om jag valde att inte dansa så jättemycket så fick jag iaf bara bra danser. Eller, alla utom en. Efter dansen, som slutade kl 02 åkte jag vidare till Moliden där jag vart hela helgen. Lars-Erik var också där tom lördag. Sockertoppen och dansbebisen, Alva har blivit så stor och vi har busat och lekt hela helgen. På lördagen var det tjejtur på stan och jag hittade en fin höstjacka. Inte alls en sådan jag tänkt mig, men jag föll för den och kunde inte låta bli. Örjan & Lars-Erik åkte på Hanssons för att dansa på kvällen så vi passade på att mysa i tvsoffan med film och godis i mängder.. :) Idag, söndag, har vi bara haft en lugn förmiddag innan jag åkte hemöver igen. Bussfärden gick fort men jag och killen jag satt bredvid hade verkligen olika musiksmak. Han diggade, klappade händer och gungade i takt med sin musik.. och i min mp3 spelades mysiga danslåtar. Jag stängde av min mp3 och sov hela vägen istället.

   

Här hemma fick jag ett tokil och har sorterat papper, garantier, kvitton, fakturor och satt in i mina pärmar. Det är nog snart ett år sedan sist så det fanns en hög att ta tag i. Nu är det dax för lite mat, sen tror jag faktiskt energin räcker till att städa här i lägenheten lite grann.. kanske iaf. Imorgon kommer T hem och han har inte haft mottagning, eller batteri, sedan han åkte så det blir ett härligt återseende :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det var så kul att du kom på besök.. det tyckte vi nog allihop (och Alva visade det ju väldigt tydligt!).. inklusive Pepsi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback