28/08

Världens bästa pappa lagade min cykel idag! Och fraktade den sedan till stan också så jag kan använda den på torsdagmorgon när jag börjar tidigt. Hade tänkt bussa mig hit till T ikväll men en genomsnäll jobbarkompis skjutsade mig istället och det var ju guld värt när det både var skitväder och kolsvart ute. Har spelat lite betapet och sen lurade Hanna mig att skaffa en facebook, det var ju värdelöst att man inte kunde snoka hos folk! Det är ju hälften av nöjet med hela community-grejen ;) Men jag finns där nu även om det inte känns som jag blir långvarig.

Nu ska jag lägga mig i badet en stund, är alldeles frusen! LEDIG imorgon :)

- - -

Regnet bara öser ner! Och det kan ju vara mysigt så länge man får sitta inomhus i trevligt sällskap. Det gjorde jag igår hos Ida, tillsammans med henne och Annika. Lite fika, lite tv, massa surr..  :) När mullret och blixtarna aldrig slutade så valde jag att vänta tills T slutade för att få skjuts hem. Jag tycker inte alls om det här ovädret och speciellt inte när två av två cyklar är trasiga.. Gruvar mig lite för att behöva gå hem ikväll ifall ingen åt samma håll jobbar. Men det återstår ju att se!

Imorgon är jag ledig. Lars ringde igår och vi bestämde att fika imorgon kl 15, jag har nog inte träffat honom ordentligt på över ett halvår, så det ska bli trevligt! Hade gärna lagt mig på sängen en stund till, jag blir så slö av det här vädret.. men det är dax att ta tag i lunchlåda och fixa ihop lite saker då jag tänkte åka till Marieberg efter jobbet. Är det förresten någon som tänkt sig på Baggböle imorgon?

Kommentarer
Postat av: Ida

Wuhu, har du blivit kompis med mig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback