30/08


Det är SÅÅ synd om Kompis! Jag mår verkligen dåligt över att se henne så ledsen. Och dessutom är Kisse bara otrevligt mot henne. Det tog inte ens en timme hemma så hade hon slickat och bitit i såret så det blödde. I raketfart fick jag åka och införskaffa en tratt och hon hatar den verkligen. Och hon hatar mig också.


Poor Kompis! (mobilfoto)

- - -

Jag hade verkligen en fullspäckad dag igår. Men jag tycker om sånt ibland! Hann bla med att fika med Lars och laga middag hemma hos Kärkkäinens. Båda mycket trevligt! Var på väg en sväng till Sävar, men där var det vatten på väg in i källaren så det kändes lugnast att stanna hemma. Det var sedan säsongsfinal i Baggböle igårkväll och det var nog en av de roligare danskvällarna som sommaren bjudit på! Buggen flöt nästan felfritt hela kvällen och det gav en liten kick!  Är lite sugen på en kurs i höst, men vi får se. Nu ska jag först försöka ladda inför Öviksmaran nästa helg. Vill tipsa alla om Dansbloggen som Svt har! Där finns alla videoklipp som filmats under sommaren.


Dansklar! (mobilfoto)

Idag har det vart en omtumlande dag. Inte bara för mig, eller egentligen inte alls för mig.. men jag blev ändå ledsen för en väns skull och så otroligt besviken på vuxna människor som beter sig helt oacceptabelt. Sen har lilla Kompis vart och steriliserat sig och jag känner mig så hemsk! Men hon återhämtar sig bra mycket bättre än Kisse gjorde och stygnen ser betydligt finare ut den här gången. Kisse däremot har förvandlats till bimbo och bara fräser och är otrevlig mot den stackars sjuklingen.

Var verkligen sugen på äta räkor ikväll men jag köpte ju inga så jag får nog vara utan. Kanske får bli imorgon. Däremot blir det nog en blåbärspaj, för det har jag längtat efter ända sedan bärplockningen! Ska ta och sköta om mina små flickor nu och sen får vi väl se vad som händer sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback