02/12

1 advent

Igår pyntade jag lite här hemma. Det blev inte direkt mycket pynt som åkte fram, men nån enstaka tomte och lite ljus. Till kvällen lagade jag lite julmat, däribland prinskorvar, köttbullar, sill och julskinka. Och imorse fick vi tända första ljuset och jag premiärspelade Magnus julskiva för denna julen :)

Helgen har i övrigt vart riktigt lugn och skön. Både på fredag och lördag somnade vi i soffan och hade lugna hemmakvällar. T jobbade igår så jag strosade lite på stan innan jag började med städ och pyntning. Idag gick vi  på Strömpilen en stund, fikade lite där, handlade och bjöd sedan Maria & Jonas med barn på middag. Hanna och Jonas kom också hit. Medan alla de andra sedan åkte för att handla stannade Alva och busade med oss ett tag. Jag är helt slut nu, så bara sängen återstår.

Men, avslutningsvis så..  Grattis Linnea på din 20års-dag! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack så himla mycket, du skulle ha varit här i fredags och kalasat med oss! Och så skulle du varit här i dag och fått tårta :)

Postat av: Anonym

174kr är vad som gäller!
Låter som ni haft en riktigt trevlig helg!
Kram H

2007-12-03 @ 11:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback