06/12

Igår var jag ledig och som vanligt hade jag dagen fullplanerad. Jag började hos sjukgymnasten på morgonen och besökte sedan mormor som ligger inne på sjukhuset. Vidare därifrån åkte jag ned på stan för att luncha med Lars. Försökte sedan hitta en jacka men fann inget jag sökte. Lillebror mötte sedan upp mig på stan och vi åkte hem till mig. Efter varsinn pizza somnade vi skavfötters i soffan och slötittade sedan på tvn resten av kvällen. Uppdrag granskning hade granskat ett par Maxi-butiker i Stockholmstrakten och efteråt kändes det rent pinsamt att vara Icaanställd. Det är ren katastrof att sånt händer! Usch och fy.

På jobbet har det vart en väldigt tuff dag. Inga leveranser har stämt och våra annonsvaror hamnade i Luleå. Jag har dessutom inte alls vart snäll mot min rygg och det får jag såklart lida för ikväll. Tror därför att jag ska lägga mig i badet en stund och vila. Så kanske jag klarar resten av vår laxannons...

Jag läste en insändare i Vk idag. Först skrattade jag, men den är rätt intressant.. "Varför ska man kompostera under överläppen, dricka nervgift och hångla till hög musik? Är det så man blir gift i våran kultur? -Bonnpojk"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback