11/12

Så var snart den lediga dagen snart över. Jag fick en rejäl sovmorgon och eftersom Helena och hennes gossar var krassliga stämde jag träff med mamma och Alva istället. Jag lämnade igen den jacka som T köpte åt mig i Skellefteå. Den var för stor, men hade allt jag önskade i övrigt tyvärr. I lördagsmorse när jag var på mitt bästa morgonhumör såg jag till att spräcka mina nya jeans, men det var inga problem att byta dem heller. Så nu har jag nya och hela jeans igen! :) På systemet gick jag förbi innan jag gick hem. Ikväll ska vi dricka glögg med jobbet. Det var en hel djungel med glögg och naturligtvis saknades den chokladglögg vi planerat för.

Nu ska jag skriva en handlingslista, för det ekar i mina skåp här hemma. Sen saknas bara en dusch och ett ombyte innan jag knallar iväg till Annica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback