14/12

Igår var det lucia och jag måste säga att jag missade det även detta år. Jag hade ingen som helst lucia-stämning. Det är som om allt sånt försvann sedan man gick ut skolan. Skolan hjälpte en faktiskt med traditioner.. Men jag fick mig en lussekatt på jobbet iaf och det var ju positivt :) Efter jobbet åkte vi ned på stan där det var kvällsöppet. Det var lugnt och skönt att strosa på kvällstid och på fiken fanns gott om plats. Att det dessutom fanns kvar en bit av den holländska chokladtårtan gjorde stadsturen fulländad ;)

Natten till idag var allt annat än angenäm. Mina katter blir jättemammiga när jag inte vart hemma, trots att min lillebror sovit här. (Här är det säkert många mammor som fnyser och fnissar.. Men jag lovar(!), jag skulle hellre ha ett gäng mammiga barn än två katter!) De är som galna och jag får stundvis sova i soffan för att de ska sova. Detta plus en massa drömmar gjorde att jag verkligen vaknade på fel sida. (Tur att T har lite tålamod). Imorse skulle jag dessutom gå, så 5.20 byltade jag på en massa kläder och gav mig ut i natten. Kylan rensade min luft iaf och väl framme på jobbet hade jag vaknat till min riktiga sida!

Idag kom ett paket jag väntat på. Så jag var och hämtade det direkt efter jobbet. Det var hår i paketet och imorgon ska Annika göra min hårförlängning :) Det ska bli riktigt spännande. Lovar fixa upp några bilder här sedan... annars är det väl tänkt det ska sitta ett tag, så ni får väl troligen se det live också :)

Någon dans blir det inte ikväll. Jag har lovat mig själv att komma över denna svackan, för jag vill verkligen inte tappa intresset. Så jag ska stå över ikväll och invänta Shake den 26/12.

Kommentarer
Postat av: Tessan (Alvas mamma)

Spännande med hårförlängningen!! Väntar med spänning på bilder. Och du.. jag har inte hunnit svara på mejlet du skrev igår.. men jag har sett det i alla fall och instämmer på alla punkter! *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback