16/12

Igår morse vandrade jag iväg till Annika för att få min hårförlängning insatt. Många stora eloger och tack till Annika för ett fint jobb :) Och till er andra ska jag dela med mig av en bild på resultatet;



På kvällen var vi på julfest med Tommys jobb. Det var en trevlig tillställning och det var kul att få lite ansikten på hans arbetskamrater. Vi bussades upp till Älgfarmen i Bjurholm och efter rundvandring och möte med älgarna serverades julbord. Bland all mat fanns både älg- och renkött och även björnköttbullar. Rätt så spännande, men jag saknade prinskorven! Vi fick oss varsinn julklapp och i min fann jag ett par kalsonger.. Men det är ju tanken som räknas ;)

Kommentarer
Postat av: Skogstrollet

Snyggt!

2007-12-16 @ 14:58:10
Postat av: Anonym

Håret blev jättefint!

2007-12-16 @ 18:45:08
Postat av: Linnea

Men vad snyggt! Verkligen hett, vilken babe. Det såg ju dessutom bra ut, annars brukar ju löshår kunna sticka ut rätt mkt från sitt eget hår!

Postat av: Tessan (Alvas mamma)

Kalsonger? Haha.. ja det var ju också en julklapp. Att jag tycker ditt hår blev läckert vet du ju redan :)

2007-12-18 @ 22:17:26
URL: http://danstanten.blogg.se/alva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback