18/12

Jag fick skjuts hem tack vare min lillasyster! Tusen tack för det.

Vår lilla julafton imorgon blir inte riktigt som planerat eftersom Maria, Alva och Noel ligger i magsjuka. Men det ska ändå bli trevligt att träffa de som kan komma imorgon. (Hoppas ni tillfrisknar till självaste julafton!)

Har ännu inte tagit mig för att börja med varken bak eller matlagning, får se om jag orkar med det ikväll. Jag är ju faktiskt ledig imorgon och har tid att fixa det innan vi ska åka til Brån.

- - -

Igår: Hanna fyllde år. Jag var där och fikade tillsammans med mor, far och bror och umgicks efter det med broder en stund. Hämtade sedan T på flyget som vart i Gävle över dagen. Jag och Annica gjorde även ett spännande besök på Polisstationen där vi blev inlåsta i ett väntrum efter stängning.

Idag: Är en mindre bra dag. Jag har lite svårt att hålla humöret på plats (Förlåt hjärtat för det!). Måste försöka fixa de sista klapparna och lite julfika ikväll. Dessutom är mina matlådor slut, så jag vet vad jag ska göra när jag kommer hem.. Ska någon handla typ vid 21 är jag överlycklig om jag skulle slippa gå hem ikväll.

Imorgon: Är jag ledig. Ska iväg till Brån och träffa familjen eftersom alla inte kan träffas på självaste julafton detta år. En "lilla julafton" imorgon, helt enkelt. Ska bli väldigt mysigt och trevligt att samlas allihopa.

Nu: Mera jobb!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag efterlyser lite uppdatering tack...tre dagar utan inlägg...hmmmm... ;-)

2007-12-22 @ 01:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback