23/12

Klockan närmar sig 20 och jag har precis fått i mig lite middag. Det är dan före dopparedan' och jag är nu julledig. I en(1) enda dag! Rätt tragiskt faktiskt. Men det känns bra, för jag har överlevt julrushen och fiskavdelningen har nästan vart oslagbart snygg hela helgen. Anledningen till all utebliven bloggning är just jobb. Det har blivit långa, intensiva dagar och på kvällarna har jag knappt vart människa att hålla ögonen öppna. Nåväl, till veckan ser det lite lugnare ut iaf..

Julafton Ledig. Firar i Örsbäck.
Juldagen 10-18
Annandagen 6-15. Dans på Ersboda
Torsdag Ledig. Nytt läkarbesök
Fredag 6-15. Ev Övik
Lördag Ledig
Söndag 10-19
(Nyårsledigt mån & tis)

Ikväll efter att jag sovit ett par timmar efter jobbet åkte jag och Hanna och handlade. Både Jonas och Tommy har åkt hem för att fira julen, så vi passar på att vara änklingar tillsammans. Det känns rätt trist att vakna ensam imorgon på julaftons morgon, men jag får visst lov att överleva det. Jag och Hanna ska ses på förmiddagen och sen ska vi åka ut till Örsbäck lagom till Kalle Anka.

Avslutar lämpligast med att önska er alla en GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback