31/12

Om några timmar är det nytt år. Det känns helt galet! 2008! Fast å andra sidan känns det väldigt skönt också. Nytt år med nya möjligheter. Förhoppningsvis. Och dessutom kommer vi allt närmre solen och sommaren :) Jag brukar alltid lägga ut en resumé av året som gått och den kommer även iår. Men den är inte klar än så det dröjer lite till.

Pernilla är i stan och överraskade mig på jobbet häromdagen. Det var rena lyckotårar som rann när jag fick se henne. Det var meningen att vi skulle ses igår men det strulade till sig och jag har vart så oerhört trött efter allt jobb i jul. Tyvärr verkar det bli svårt att hinna ses mer innan hon återvänder men lite är mer än inget.

I lördags åkte vi hem till Sävar med Hanna och Jonas, vi tog ett bad där i snöyran och det var riktigt mysigt. Sen hjäpte pappa mig att ta ut hårförlängningen. Jag tyckte verkligen om den, men efter 2½ vecka började topparna se risiga ut och att dessutom inte kunna borsta i hårbotten på dessa veckor gjorde att det tjorvade där och kliade en del. Håret känns nu ofantligt tråkigt och kort, men jag ska fundera vad jag ska göra åt saken.



Ikväll ska vi äta middag med Hanna och Jonas, sen ska vi vandra till Ålidhem till Ida och Jens. Jag hoppas att ni alla får ett gott slut på året och en god start. Var rädda om fingrar och vänner bland alla fyrverkerier! GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback