01/02

Dagen har vart mysig på alla sätt. En lugn, mysig förmiddag. En trevlig stund med lillasyster & hennes Jonas på stan och sen hem till Sävar för middag och mys med delar av syskonskaran och syskonbarn. Barnen värmer mitt hjärta, de berör så.

Just nu har jag en mängd saker att stå i. Och det är just därför jag sitter här ;) Som tur var tog jag med mig en påse smutstvätt och tvättade bort hemma. Kläderna jag köpte för dansmaran i helgen känns inte klockrena längre så jag vet inte riktigt vad det blir för utstyrsel i helgen! Men innan jag lägger mig ska det vara planerat in i minsta detalj :) Och packat! Innan jag lägger mig ska jag också slutföra rutinbeskrivningarna som ska presenteras imorgon. Så det vore kanske en idé att börja med nått nu..

- - -

Tack till de underbara som tröstade mig igår. Det kändes bättre efter ett par fällda tårar.
Nu ska jag ned på stan & träffa lillasyster. Sen åker jag en sväng till Sävar.. Återkommer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Någon har skrivit en blogg till dig.. bäst du tar en titt här: http://trollebo.blogg.se/030207021254_gick_bra.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback