05/02

Jag trodde jag skulle vara totalt knäckt idag, men jag vaknade faktiskt glad och pigg och har inga större krämpor efter helgen. (Ok, det känns lite!) I lördags var det dax för danskväll nummer två. Blender, Perikles och Casanovas underhöll oss mellan 19-03. De sistnämda föll mig inte alls i smaken, men jag gick iofs aldrig in med en inställning att tycka om dem heller ;) Denna kvällen kände jag mig inte riktigt på humör till en början men det lade sig rätt fort och än om kroppen började på säga ifrån under de sista två timmarna så var kvällen mycket lyckad! :) Jag är jättenöjd med helgen men känner faktiskt att det kan vänta några dagar innan jag dansar ut igen. Fast, det känns säkert annorlunda redan till helgen ;)

Annars så händer det faktiskt saker. Ansvaret är numera mitt, det känns stort. Och om två veckor ska jag på utbildning. Hanna & Jonas har fått en gemensam lägenhet i Stockholm och förhoppningsvis flyttar jag om tre veckor! Men bland det största.. jag ska bli moster igen! :) Det är lika fantastiskt varje gång!

Nu ska jag duscha mig varm. 

Delad sorg, halv sorg. Delad glädje, dubbel glädje.


Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Vem av alla systrar är det denna gång? =) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback