07/02

Ikväll har jag ont. Ont ont :( Varje gång det blir så här velar jag mellan att plåga mig med obra mat så jag får åka in och få hjälp, eller att bara kvida och vänta på att det går över. Jag har inte riktigt bestämt mig än.. Blä.

- - -

Veckans jobbigaste dag är alltid onsdag! Och nu har jag överlevt den och ännu en svinkall morgon på cykel så nu känns allting bra :) Jag hade små, små känningar av gallan idag, men det gick över tackochlov. Nu har jag fått i mig lite middag, börjat tvätta och väntar på kvällens avsnitt av OC. Det verkar som jag får flytta in 1 mars och det känns super! Imorgon har jag en kort dag och sen är att jag är ledig på fredag :) Till helgen jobbar jag däremot och det känns trist. Men det finns mycket annat att glädjas åt! Och jag glädjs verkligen.

Nu ska jag ägna en stund åt min jamande och rastlösa katt.

Så länge man inte ger upp, har man ingenting förlorat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback