09/02

Jag har haft den skönaste lediga dagen på länge! Har verkligen känt mig ledig. (Jobbet ringde 'bara'  två gånger). Dagen började dock med huvudvärk, men den gick över rätt fort. Fick en hyfsad sovmorgon och sen slöade jag en timme eller två framför tvn. Hann också med att avverka både mer och mindre intressanta samtalsämnen med lillasyster i telefonen. Örjan ringde sen och befann sig i stan. Han kom förbi med sin nyinförskaffade bil och bjöd mig på en åktur. Vi åt även lunch innan han rullade hem med vrålåket.

I eftermiddag har jag fått spendera tid med mina pinglor. De hade inte ätit nån av dem när de kom så jag fick göra dagens goda gärning och bjuda alla på lunch. Vi hade jättemysigt och surrade tills öronen glödde. Glädje, sorg, skratt, tårar.. Det finns ingen som ni! Önskar bara vi vore bättre på att ses, det blir alldeles för sällan! 

flicks

Jag känner att det är fredag. Kroppen säger att det är dax för dans ;) Men jag tror själv att det blir väldans lungt. Har inte kollat kvällens utbud än, men tvn hade faktiskt en del intressant att erbjuda så det är mycket möjligt att jag sitter hemma.. en fredagkväll.. ja, jag vet.. men äsch, det kan vara skönt det också! :)

Den som fått ut mest av livet är inte den som levt längst, utan den som levt var minut.

Kommentarer
Postat av: Skogstrollet

Ensam hemma en fredag du också? Själv sitter jag framför tv:n och tröstäter;-) Det får man också göra när det int är dans på G! Ha en skön helg tjejen!

2007-02-09 @ 21:06:51
Postat av: Ida

Ja, det var jättemysigt hos dig igår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback