12/02

Det går bra för mig med mina matvanor nu. Kroppen följer sakta med mig! Jag har dessutom gått till och från jobbet nu några gånger och det känns utmärkt. Funderar på följa tjejerna och träna i veckan också. Det vore roligt om jag kunde fortsätta känna denna motivation som jag gör nu! Idag har jag dock syndat.. jag har köpt alla hjärtans dag-godis, till mig själv :) Men dom finns bara en gång per år, så det så.

Dagen gick hyfsat smidigt idag, jag trivs med min nya tjänst. Det är lite extrajobb och några fler små utmaningar! Men det är roligt. Dagens samtalsämnen har också vart lagom seriösa och roliga :) Jag har bytt pass så jag blev ledig imorgon istället för torsdag. Det passar mig perfekt. Imorgon ska jag försöka träffa Maria om hon har tid och sen på eftermiddagen/kvällen kommer Lars. Till helgen är jag ledig men känner inte riktigt för att vara hemma. Hade en mängd ideér, däribland Stockholm och Östersund men slutligen bestämde jag mig för att åka ut till Brån och ta igen lite förlorad tid.

Veckan som följer är inte riktigt färdigplanerad ännu, men hittills ser det ut såhär.. 

Mån 9-15,
Tis Ledig, umgås med Lars
Ons 8-18,
Tor 12-18, följa tjejerna & träna?
Fre 6-15, Åka till Brån
Lör Brån
Sön börja packa i lådor

"Eld i hjärtat ger rök i huvudet"
Tyskt ordspråk

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bli sååå trevligt att få besök i helgen. Äntligen ;-)

2007-02-12 @ 18:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback