13/02

Missförstå inte citatet nedan. Jag inser nu att det såg lite konstigt ut  -kram.

- - -

Vilken dag! Jag är helt slut! Vaknade tidigt och kunde inte somna om sedan. Maria och barnen kom lagom till lunch och efter lite spel och film med Alva, lite mys med Noel och massa surr med syster åkte vi sedan ned på Maxi. Jag checkade läget på jobbet, handlade och sen avverkade vi en del ärenden på Strömpilen. Nu har jag precis kommit hem och ska diska undan och påbörja middagen innan Lars kommer om en halvtimme. Men han får nog vänta lite på maten. Jag måste få sätta mig ned en liten stund och andas först.

Gårdagen kan vi inte få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora.

Barbados -Om du var här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback