14/02

Idag ska man kramas och ta hand om varandra! Jag hoppas ni alla gör det och visar er uppskattning jämte alla era nära & kära :) Jag vill iaf passa på att skicka en kram till alla er som vill ta åt sig!

Tänka sig. Jag fick gå tidigare från jobbet idag! Helt underbart. Det betydde iofs inte att jag skulle komma mig hem tidigare. Stämplade ut fem men har ganska precis kommit innanför dörren nu och klockan är snart nio! Fuck. Jag inser just att jag missat OC! :( Jag som inte missar ett program! Det får lov att bli reprisen på fredag istället. Klockan nio ska jag slå mig ned framför Lustgården.. och äta middag.

Mamma hämtade mig på jobbet och medan hon skulle till frissan passade jag på att shoppa lite! Hittade en söt skjorta. Men jag vet fortfarande inte om jag är en skjortmänniska! Men den var söt och jag kunde inte motstå. Jag blev sugen på fixa till håret lite och som tur var kunde Mia klippa mig också fastän klockan var jättemycket! Känns superhärligt. Men vi fick några gyllende idéer så det blir nog att återvända dit snart :)

Nu ska jag dumpa jobbarkläderna, fixa middagen och slå mig ned i soffan.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback