15/02

Åh herregud! Jag hade ingen aning om att jag ägde såhär mycket grejor! Och jag inser att jag har en hel del kläder! En hel del verkligen. Men jag tycker om kläder så det gör mig ingenting :) Jag har snart fyllt de tio lådor jag tog med mig hem idag och ändå syns det inte ens. Det kommer nog bli oändligt med lådor innan detta är klart. Kanske tur att jag började nu, för jag har redan insett hur trist det är att packa ;)

- - -

Jag har blivit bjuden på bröllop! Jag som älskar sånt. Det är iofs inte förrän till sommaren, men ändå :)

Vi fick nya scheman idag. Och jag blev riktigt arg och besviken! Allting blev verkligen till min nackdel, massor med kvällsjobb och en jobbarhelg som verkligen inte liknade någonting. Jag kunde inte vara tyst och det var nog tur. För det slutade lyckat även om jag på det nya schemat nu kommer jobba "fel" helger.

Sitter och söker biljetter till Melodifestivalen! Det är ju så underbart att vara på plats. Det gäller ju bara att vara kall så man inte får betala överpris, folk är ju inte dumma tyvärr. Får se också om jag lyckas övertala min kära syster att följa med, hade ju velat vara på plats på lördag. Annars blir det nog finalen i Globen även i år. Om jag inte bestämmer mig för utlandet istället. Idag kom första katalogen hem i brevlådan :)

Idag har jag fått hjälp att få hem en massa bananlådor. Så ikväll påbörjas ihop-packningen av lägenheten. Jag vet ju inte säkert än om det blir 1 mars men jag måste ju utgå från det så det inte blir någon otrevlig överraskning dagarna innan. Det är trots allt en hel del jobb och nu ska jag ju klara packningen, städningen och inflytten helt själv, (med viss bärhjälp hoppas jag!). Ska försöka få ned allt sånt som jag ändå inte använder så ofta, men nån låda får jag nog spara till kisse, för hon älskar labyrinten av alla kartonger. Har kikat på en liten kompis till kisse nu när jag får större. Men jag vet inte än om det är en bra eller dålig idé.

Nu ska jag lyssna på alla underbara mysdanslåtar som är med i nomineringen på
Lejondans :)

Den som aldrig gör en dårskap är inte så klok som han tror.


Kommentarer
Postat av: Danstanten

Kul att få gå på bröllop!

Mindre kul att packa - men tänk på att det är desto roliare att packa upp sedan när du kommer till ditt nya ställe!

Postat av: Malin

Kul med bröllop! Vilka är det som ska gifta sig?

2007-02-16 @ 12:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback