19/02

Igårkväll överraskade mamma, pappa och lillebror. Jag visste inte att de kunde vara så spontana, men jag uppskattade verkligen deras besök! Det är ju rätt sällan som de tittar förbi bara sådär och jag är ju rätt usel på att åka hem. Men imorgon på fettisdag tänkte jag faktiskt åka hem några timmar efter jobbet.

Idag har det vart rätt mycket att stå i, plötsligt hade jag slutat men hade massor kvar att göra. Det blev lite övertid för att förbereda för morgondagen. Jag är rätt nervös för utbildningen. Men det ordnar sig säkert. Ska bli kul att göra lite annat i två dagar och min rygg kan nog behöva det. Jag har faktiskt riktigt ont! Jag vet att jag är knäpp, men jag hinner få för mig att jag har allt från bara onda muskler eller en inflammation till cancer eller fel på lungorna ;) Hursomhelst, det är nog ingenting av dem.. utan bara en otränad rygg.

Avslutar med att dela ut en massa gratulationer! Först till Marie & Catrine som fyller 25 år idag! Jag saknar er tjejer! Sen till min kollega Jenny som fick en son igår, och till Sofia som väntar tillökning i april.

Nu blir det fruktsallad!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ryggonda kan ju även bero på en inte alltför bra sängplats två nätter i helgen ;-)

2007-02-19 @ 19:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback