20/02

Jag är alldeles tjock i skallen. Ja, nästan gråtfärdig efter utbildningens första dag. Det trots att jag lyckats ta in allt, klarat alla moment, fixat en hel massa nya saker, klarat hemläxan och även fått skina lite emellanåt. Dagen har vart jätterolig och lärorik på alla sätt! Men mina tankar springer dock iväg och jag stressar upp mig för framtiden. Det krävs en hel del för att detta ska bli bra och det hänger på mig. Men det ordnar sig! Imorgon väntar de delar av utbildningen (ekonomi) som jag verkligen behöver lära mig så det är dax att sova så jag är pigg imorgon. Jag åker tidigare och har lovat stanna efter utbildningen, så.. den som lever får se när jag är hemma. Men för kvällen imorgon väntar ändå bara tv-soffan! OC, TopModel, Lustgården.. :)

Framgång ger vänner, motgång prövar dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback