22/02

Flytten är framskjuten till 1/4. Så det är här ni ska besöka mig i en månad till :) Bara så ni vet.

Igår var jag obotligt trött och somnade framför OC! Sånt händer ju inte ;) Utbildningen har vart intensiv men lärorik och rolig! Det känns som att jag står stadigare och trots att jag vart frustrerad och inte riktigt fått ihop alla pusselbitar började jag idag sakta lägga pusslet och inse att det troligen blir riktigt bra i slutändan. Den nye killen har idag börjat sin inskolning och jag har börjat rota i en del intressanta saker att ta itu med!

Gårdagens konstverk
fiskdisk

Jag har nu en helt ledig eftermiddag att fylla och en hel morgondag också! (Hjälp, jag är ledig!) Morgondagen känns inte som några bekymmer, det är ju faktiskt löning ;) Och dans på Ersboda också. Däremot ska jag genast börja rota i vad kvällen har att erbjuda! 

"Jag vill inte sätta världen i brand, bara tända en liten eld i ditt hjärta"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback