23/02

Snart åker Linnea utomlands, det är bara en timme tills deras tåg går mot hufvudstaden. Jag är så avundsjuk att de imorgon befinner sig på varmare breddgrader, men framför allt så vet jag inte HUR jag ska klara mig utan henne i en hel vecka. You're my sunshine, baby.

Min lediga dag hade jag som väntat inte alls problem med att fylla. Strax efter klockan 10 var jag på jobbet. Det blir sällan som man tänkt sig! Men efter lite fix så kunde jag lämna jobbet efter 13. Kan avslöja att jag kommer vara med i båda lokaltidningarna nästa vecka :) Jag träffade mamma på eftermiddagen och sen har jag sett till att roa mig med att sätta sprätt på lite pengar! Jag lyckades bra idag också, hihi :) Ikväll blir det dans på Ersboda och jag har knytit på skorna och valt kläder, men jag ligger lite efter i planeringen så jag ska strax slita mig härifrån! Jo, jag VILL gå ut imorgon! Är det ingen som tänkt sig ut? Please?

Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.

Kommentarer
Postat av: Linnea


Åh darling, tack så mycket :) Men nu är jag hemma igen så nu kan vi ju prata en massa! Puss Puss på dig min fina gumma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback