25/02

Har precis ätit en apselsin och druckit ett glas vatten. Jag har några minuter kvar av dagens sista rast. Mina ögonlock har börjat kännas lite tunga. Jag tror jag kanske sovit lite för lite i helgen ;) Men på tisdag och onsdag lyxar jag till det med sovmorgon iaf och det blir riktigt, riktigt härligt. Innan jag åkte på jobbet idag började jag gå igenom gamla dagboksanteckningar. Nu längtar jag hem till att fortsätta :) Men först ska jag ned och städa charkrummet, putsa upp grillen och köra pall... Over n' out.

- - -

Så har snart helgen passerat. Det har vart en fullspäckad sådan. Fredagen blev ju som den blev med jobb på min lediga dag. På kvällen var det dans till Blender på Ersboda, och med det bandet på scenen kan man inte klaga. Däremot liknade värmen i lokalen mer en överhettad bastu vilket innebar lite mer vila än vanligt. Det blev drygt tre timmar sömn innan jag skulle börja jobba på lördagen. Men det var inga bekymmer, dagen rullade på ändå och ut stämplade jag alldeles för sent ännu en dag. Jag hann i princip hem och igenom duschen innan Malin, Anton & Torbjörn anlände. Vi åkte på Droskan och åt buffé och sedan vidare till Torbjörn för lite fest. Dit anlände lite mer folk och vi gick sedan allihopa ut på Nattis. Där var det till en början lite torrt men det ändrades rätt fort och min efterlängtade utgång blev kanonlyckad! Bäst av allt är att jag klarade mig från att bli bakis. Men det hörs ju på rösten vad jag gjorde igår ;)

Nu ska jag ladda min mp3 med lite bra musik och göra mig klar för att jobba! Är hemma igen efter 22.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback