28/02

Jag blir så rastlös när jag är ledig! Det är helt fruktansvärt. Sitta vid datorn är ju inte roligt hur länge som helst och folk är ju vanligtvis inte lediga mitt på dagen. Idag åkte jag iaf ned en stund på stan och strosade runt. Hem åkte jag för en gångs skull några hundralappar rikare, det eftersom jag lämnade igen jeansen jag köpte förra veckan. Flickorna hade fullt upp ikväll, så middagen fick vi skjuta på. Jag gjorde dock supergod pangasiusfilé till mig själv :) Ikväll har jag vart hos Lars och hälsat på och nu ska jag ta ytterligare en match i betapet. Till helgen blir det att jobba söndag, men jag fick iaf ledigt lördag :)

Det äkta miraklet är inte att gå på vatten eller i luften, utan att vandra på jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback