01/01

Nytt år! Nya möjligheter! Ser fram emot att se var livet tar mig. Jag tror på ett händelserikt år för min del! Funderar en himla massa men har lärt mig att se till att göra saker man känner för. Men också att ibland bara flyta med. Det ska bli spännande att se vad 2007 har att erbjuda och vad som händer härnäst.


Nyårsfirade gjorde jag igår med Ida, Jens & Annika. Det var kanske inte ett traditionellt nyårsfirande, men mysigt ändå. Vi åt god mat, spelade lite kort, såg film i myskläder och åt godis, chips och räkor tills vi alla hade ont i magen. Jag sov över och cyklade sedan hemåt imorse efter elvatiden. Ikväll har jag vart hos Malin & Anton och firat deras lille gosse som fyllde 1 år. Tiden går sanslöst fort. Skrämmande fort emellanåt. Nu är det bara att bädda in nya sängkläder som återstår för idag, imorgon är man tillbaka till jobb och verklighet. Fyra dagar, sen helg. En helg jag ser fram emot, inte bara av den anledningen att Barbados kommer till stan.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gott nytt år ja! Jag har vart riktigt duktig på skriva blogg på sistone, se min söta katt på www.jonasfrank.com

2007-01-03 @ 14:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback