03/01

Idag fyller min syster Helena 31 år! Grattis till henne.

Har blivit erbjuden en ny tvåa här på Tomtebo, är sugen såklart. Men det är något som är skumt med husnumret ;) 191, igen. Dessutom drömde jag häromnatten att jag flyttade till en ny stad. Just vilken det var kvittar, men ibland kan jag tänka mig att flytta just dit. Fast jag har nog svårt att lämna Umeå.

Fick lite sovmorgon imorse, men jag kände ingen direkt skillnad. Jag var minst lika trött när jag vaknade trots att jag sovit två timmar längre än vanligt! Klev upp 20 minuter innan det var dax att börja trampa ;) Det går det också! Nattugglor sover på morgonen. Surrade med Linnea på vägen. (Du är en ängel!) Väl på jobbet har tiden krypit fram, men såsom jag och Linda anade blev det kaos precis lagom tills man ska gå hem. En jobbarkompis skadade sig vilket slutade med färd till akuten. (Undrar om världen testar mig, bara för jag funderar på gå i mammas fotspår?) Själv har jag också bränt mig på handleden. Man bör inte stressa när man grillar och definitivt inte lägga armen över stekheta grillgaller. Det blev ett större brännmärke än jag trodde från början och känns ordentligt! Snabbhandlade efter jobbet och är äntligen hemma. Mor & far är på gång strax, och det är dax att röja undan lite så det ser ut som jag är en pedantisk och skötsam dotter :)

Ida -Jag finns alltid för dig.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vet det & tack för det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback