05/01

Vilket skitföre det är ute! Vurpade imorse. Hoppas det inte kommer synas om jag bestämmer mig för kjol ikväll. Lyssnar på lite stämningshöjande musik nu och det känns riktigt roligt att åka och se Barbados. Kommer sakna Linnea dock. Får ta mig dit ensam och jag vet ingen som verkligen uttryckt ett 'Ja, jag kommer' men det blir nog bra ändå :) Lite dansfolk dyker säkert upp och sen har jag ju fint folk på scenen ;)

Nu ska jag städa och byta sängkläder. Diska undan, äta och fixa i ordning för att ha en njutbar ledig helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha just du vurpade ju.. Det har jag näsan glömt bort..

2007-01-06 @ 14:29:15
Postat av: Micke

Haha.. Du vurpade ju.. Det har jag nästan glömt.. Det måste ju kommas ihåg..

2007-01-06 @ 14:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback