07/12

Jag åkte och tittade på lägenheten ikväll. Den var jättefin! Alldeles lagom stor. Det känns lite jobbigt att dra igång att flytta igen men jag har till tisdag på mig att fundera på saken. Måste kolla upp om jag får dubbelhyra också. Sen vågar jag ju inte tro att jag skulle få den heller eftersom jag bara är åtta i kön. Men det skulle vara enormt skönt med ett sovrum. Ett kök. Och badkar! :)

Nu har jag vaknat till. Trodde nästan jag var på väg att bli hängig, men det satt nog bara i att jag hade en del sömn att ta igen. Och det har jag verkligen gjort också ;) Tror det kan bli lite svårt att somna ikväll faktiskt.. Ska fortsätta att pyssla på här hemma nu. Blir nog att plocka ned julen ikväll.

6-12 imorgon :) Riktigt nice tid.


- - -

Min helg har vart alldeles ypperlig!


Barbadoskvällen i fredags blev inte riktigt som vanliga. Antagligen eftersom jag inte hade någon att tagga upp med och även för jag knappt kände någon i hela bygget. Det var stökigt och gruffigt på dansgolvet trots att det fanns gott om utrymme och en hel del fylla förekom. Jag valde att åka hem strax före midnatt, men var ändå nöjd. Jag hade fått ett par timmar dans och en pratstund med Lager :)


Igår hade jag en lugn dag. Jag & Annika var och shoppade på Strömpilen och hittade båda lite kläder och annat. På kvällen åkte jag på dansen i Skelleftehamn med Micke, vi stannade upp för mat på Frasses i Bygdeå och susade sedan upp. Framme till första dansen! Jag var mer än nöjd med kvällen igår. Mycket och bra folk, och dessutom utrymme på golvet. Däremot var det jätte halkigt ett tag och jag höll på göra min första ikull-dansning, men vi klarade oss som tur var. Strax före halv två dansade jag mina sista danser och sen rullade vi hemåt. Förhandlade till mig att sova mellan Lövånger och Ånäset, men lovade sedan vara vaken! Tramsade en massa i bilen, men höll mig iaf vaken. Eller Micke höll mig vaken med egenkomponerade medleyn och förhör på latinska namn och plu-nummer. Halv fyra var jag hemma och på två röda lade jag huvudet på kudden. Klev upp gjorde jag 14.40 ;) Känns som jag förstört dagen, men å andra sidan.. jag hade inget planerat heller. Blev så att jag ska kika på lägenheten ikväll kl 19. Jag hoppas att den är fin och att jag har chans att få den, men egentligen tror jag inte det.

Kram,
Frida


Kommentarer
Postat av: Danstanten

Jag håller tummarna. Och du.. badkar ÄR ju väldigt viktigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback