09/01

Jag har ingen energi alls. Vet inte vad det är med mig, är så trött, så trött.. Fast ganska härligt & mysigt slö iofs. Har duschat och klivit i mjukisbyxor och tofflor. Nu ska jag snart krypa ned under mina filtar i soffan och slänga ett öga på något oviktigt program på televisionen. Är för övrigt rätt rödlätt efter fem tiors solning igår :) Men jag gillar det. Lite solbränna mitt i vintern (ja, det snöar faktiskt!) är inte helt fel.

Imorgon blir det kalas hos Angelinn, Erik & Emanuel. Ska bli trevligt att träffa den lilla familjen och alla de andra som dyker upp. Imorgon får jag också veta om lägenheten. Ska bara betapeta klart, sen blir det soffan!

Kommentarer
Postat av: fiskarpolar´n

Du kanske bara e lite "pömsig" efter helgen!Eller så e det bara alla danser som har satt sig i kroppen =)

2007-01-09 @ 19:37:26
Postat av: annelie

jag håller tummarna för dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback