12/01

Det blev inte mycket av dagens checklista.. Jag orkade aldrig åka ned på stan och fixa med uppsägningen av lägenheten. Man måste ju dit och skriva på papper och jag ides inte. Lathet kallas det ;) Däremot har jag fixat bort lite andra ärenden som jag kunde göra hemifrån, bla beställa adressändringspapper och säga upp internet. Är ju bara två månader (lite drygt) till flytt. Ladda upp för inflyttningsfesten, gott folk! :)

Annars idag har jag bara låtit tiden gå, spelat lite pet, myst hemma i soffan, diskat och plockat undan. Surrat lite med några av syskonen och njutit av det faktum att jag är ledig och har en helt oplanerad dag. Nästan. Tror jag ska ta och färga till håret idag innan det blir middag. Efter det är det nog dax att börja ladda upp och se vad som finns rent för kvällen :) Jag behöver säkert inte säga det, men det är dans såklart.

Jobbar i helgen, men kom in och köp en firre så ses vi.
Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Är det Bostaden du hyr av nu?

Postat av: Frida

Nä, nu är det Lerstenen.

2007-01-12 @ 19:57:02
URL: http://frilin.blogg.se
Postat av: Jennie

Okej, tänkte att du hade koll på hur det är när man byter lägenhet inom Bostaden, men då har du kanske inte det då. =)

2007-01-13 @ 22:59:22
URL: http://vikt.mommy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback