13/01

Annika lekte papparazzi igår igen ;) Lite bilder finns här!

Det snöar! Jag känner mig lika glad som de små barnen som gör snöänglar här utanför. Inte för att cykelföret blir bättre(?) utan för att det ser vackert ut och för att det är jättehärligt ute.

Dansen igår bara försvann, när Örjan lämnade av mig hemma kändes det som jag just lämnat hemmet. Det blev en lyckad kväll med höga poäng från min sida. Mycket bra utbud på dansanta killar och ett bra jobb av Shake. Nu dröjer det två veckor till nästa dans, och helgen efter det är det dansmara i Övik!

Idag gick jag hem strax före lunch. Det är välbehövligt, för jag har inte känt mig riktigt på bana nu några dagar. De fixar in någon till imorgon också, så jag ska se till att ladda om igen till måndag. Ska få i mig lite mat och lägga mig i soffan en stund nu. Ikväll blir det en film jag hyrde på hemvägen. Mitt hår är btw färgat nu och blev riktigt bra faktiskt.. trodde inte jag skulle fixa det ensam, men se där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback