16/01

Behöver inte mer att tänka på. Snälla bespara mig.

Skönt att ha jobbat bort dagen, och dessutom gjort ett par extra timmar vilket innebär lite extra klirr i kassan. Fick en liten fläskläpp av fallande soppa idag och smörgåstårta till lunch :) 
 
En första spekulant kommer för att se lägenheten snart. Jag hoppas på det bästa! Somnade efter jobbet och nu fryser jag som en hund. Ska linda mig in i en filt snart. Har väldiga bekymmer att känna mig på topp, både kroppsligt och humörmässigt. Men jag vet ju att det går över. Tur att vi båda, Linnea, jävlas med kroppen så vi kan gnälla med varandra lite grann. Annars hade jag fått isolera mig. Nog med gnäll. Jag är inte den som är negativ. Egentligen. Och därför är det dax att peppa upp.. 17 dagar till Öviksmaran!

mormor
Mamma, Alva & Noel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback