17/01

Precis hemkommen. Dagen har vart hyfsad, men eftermiddagen seg. Hade medarbetarsamtal idag, det kändes bra, men jag är fortfarande inte klok på vad som händer. Jag gruvar mig redan för imorgon, jag måste cykla och i den här vintern är det livsfarligt. Men jag har inte särskilt mycket till val. Jag saknar faktiskt den där metern med vit, fin snö, en grilleld och lite korv. Åtminstone en sådan helg vill jag ha! Förresten så mår jag redan idag mycket bättre. Det känns helt underbart.

Hon som kikade på lägenheten hörde av sig och har tackat ja, det innebär också att jag troligen flyttar redan 1 mars och slipper dubbelhyran :) Ikväll är det OC igen, och naturligtvis sitter jag bänkad.

Jag har underbara människor runt mig. Familj, släkt, jobbarkompisar, vänner & alla ni andra. Puss!

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Oj.. grattis till den tidiga flytten... jag kommer också att sitta bänkad framför 5:an klockan 20. Knepigt att de har bytt tid på programmet tycker jag.. det har ju alltid varit kl 21!

Postat av: Ida

Vad roligt att du får flytta ännu tidigare :)
Inte så jättelänge kvar!

2007-01-17 @ 20:42:41
URL: http://ididoodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback