18/01

Imorse när alarmet gick igång befann jag mig nånstans långt borta. Det kopplade inte vad det var som lät, och jag kunde inte utläsa det som stod på displayen. Låg och fantiserade om att jag inte alls jobbade, att jag skulle få hämtning osv. Men insåg fyrtio minuter senare att det visst var alarmet och att det var hög tid att stiga upp! I tid till jobbet var jag iaf :) Har dock vart väldigt trött. Men nu är det snart helg! Och jag ser så mycket fram emot att gå ut med tjejerna imorgon! :) Det kan bara bli bra.

Att cykla hem idag var en match. Storm, isbana och matkassar på ett icke fastskruvat cykelstyre. Men hem tog jag mig och väl hemma satte jag genast igång med pizzabak och knäskurning av golvet. Det är viktigt att ha fint när föräldrarna kommer på besök ;) De kan ju iaf få tro att jag är pedandisk och duktig, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback