22/01

Äntligen är det klart. Jag fick tjänsten som ansvarig! Det känns spännande & roligt! Och lite pirrigt såklart. Men jag är övertygad om att jag kommer fixa denna utmaning :) Det är sånt jag lever för! Är glad att jag vart lite gnällig, då jag äntligen nådde fram och inom kort ska jag även få gå en utbildning i hantering och ekonomi vilket känns kanonbra. Jag firade med en chokladkaka med daim. Dom är oslagbart goda!

Världens goaste Alva ringde mig idag. Hon är helt underbar! Fick ett brev i förra veckan, en teckning, vi höll varandra i handen och sprang i gräset. Tänk så stor hon blivit! Nu ville hon komma och sova över, och moster vill inget hellre. Men när det passar får vi se, jag har ju bara en ledig dag per vecka. Det är fredag denna vecka och eftersom David fyller 2 år på söndag så jag ska troligen hjälpa Helena med baket då.

Helgen vecka 5 är det dansmara i Övik! Jag har inte slutat bort det. Det finns ingen chans/risk! Ser fram emot det väldigt mycket :) Däremot verkar allting inträffa just då. Hanna & Jonas kommer hem och det är ju inte varje dag jag träffar min syster! Dessutom ska pappa & Daniel antagligen delta i sitt första Rally för säsongen. Och jag hade verkligen velat vara där också. Men, man kan inte få allt.

Det har strulat lite med kontrakt för lägenheterna. Istället för dubbelhyra är jag just nu på papper utan bostad mars månad. Lerstenen har skrivit kontrakt med den nye hyresgästen från mars trots att det står 1 april i papperen. Det är ju bara att hoppas att dom flyttar ut nu till 1 mars som dom eventuellt skulle. Var ska jag annars bo en månad? Hursomhelst, så är det deras ansvar eftersom det är dom & inte jag som felat.

Hade planerat fika med Camilla ikväll, men det blev framskjutet. Nu ska jag äta nått mittemellan lunch och middag, och vad passar bättre än fisk en dag som denna? ;) /Alls er egen fiskbrutta

Salem Al Fakir -Good Song

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt att det löste sig :)
Hur blev det med ansvarstillägg och liknande?
När har du tid att träffa mig?
KRAM

Postat av: Johanna

Grattis till nya tjänsten! bra bra! tack för i fredags föresten. Var jätte skoj att du var med!
Får höras snart!
Kram!

2007-01-22 @ 18:19:21
URL: http://jompis.blogg.se
Postat av: Danstanten

Grattis till nya jobbet!!! Och till att det snart är dansmara :)

Jag tror säkert det löser sig med bostaden där i mars.. alla tummar hålls!

2007-01-22 @ 19:26:05
URL: http://danstanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback