24/01

Fy tusan så kallt! 18 minusgrader! Idag överträffade kylan mig. Jag kände mig tvungen att ta täckisarna! Det gjorde cyklingen hem extra jobbig, men jag fick trevligt sällskap av Lars halva vägen så jag slapp iaf frysa ensam. Imorgon tänkte jag faktiskt försöka slippa cykla! Då blir det även middag på Droskan :)

Mina axlar har börjat göra lite ont igen, tror det är dax att boka in den där massagen snart! Nu är middagen sänkt så jag ska ta på lite mysiga kläder och mina två filtar och krypa upp i soffan! Ikväll är det OC igen och jag har kanongod kladdkaka från igår :) Sugen på en bit? Jag är bara hemma.


Lärdom är bra, men erfarenhet bättre.


Erfarenhet är inte vad som händer dig, det är vad du gör med det som händer dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback